آشنایی با کلیه جزئیات تولید و چاپ آفتابگیر ماشین

خرید ارزان آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر ماشین که به آن Sunshade نیز گفته می‌شود، یک ابزار بسیار محبوب و کاربردی به شمار می‌آید. با کمک این محصول می‌توان از ورود پرتوهای خورشید به درون بخش کابین اتومبیل جلوگیری کرد و حرارت این قسمت را به شکل قابل‌توجهی کاهش داد. چاپ آفتابگیر ماشین باید به‌صورت حرفه‌ای و با بهره‌گیری از متریال‌های باکیفیت انجام بگیرد. در غیر این صورت نمی‌توان انتظار داشت که محصول نهایی نیاز ما را برطرف کند برای آشنایی با کلیه جزئیات تولید و چاپ آفتابگیر ماشین این مقاله را مطالعه کنید.

امروزه می‌توان از این نوع آفتابگیرها به‌ عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده کرد که خود یک مزیت اساسی به شمار می‌رود. در واقع شما می‌توانید هر نوع متن و تصویری که مدنظرتان است را بر روی آفتابگیرها چاپ کنید. با ما تا پایان همراه بمانید تا شما عزیزان را به‌طور کامل با این محصولات آشنا کنیم.

 

آشنایی با کلیه جزئیات تولید و چاپ آفتابگیر ماشین

متریال مورد نیاز برای چاپ آفتابگیرهای تبلیغاتی

به‌ منظور چاپ آفتابگیر ماشین باید از پارچه‌های مرغوب و استاندارد استفاده کرد. در حال حاضر، اکثر تولیدکنندگان به سراغ پارچه‌های سوزنی و پلی‌استر می‌روند که هر دوی آن‌ها گزینۀ خوبی برای این امر محسوب می‌شوند. البته، نایلون نیز به‌ عنوان یک انتخاب قابل‌قبول در نظر گرفته می‌شود. این متریال‌ها در صورت قرارگیری مداوم در برابر نور آفتاب و سایر عوامل طبیعی دچار‌ آسیب‌دیدگی و فرسودگی نخواهند ش

امروزه برای چاپ آفتابگیرهای ماشین از دو راهکار مهم استفاده می‌کنیم که عبارت‌اند از: فلکسوگرافی و سیلک اسکرین. در راهکار نخست، باید از فریم‌های چاپی کمک بگیریم. این فریم‌ها به‌صورت مستقیم بر روی آفتابگیر قرار می‌گیرند و سپس جوهر بر روی آن‌ها پخش می‌شود تا متن یا لوگوی نهایی شکل بگیرد.

این در حالی است که در فرایند سیلک اسکرین باید از استوانه‌هایی که به کمک سیلیکون ساخته شده‌اند بهره ببریم. در این روش، هرچه کیفیت صفحۀ سیلیکونی بیشتر باشد، جزئیات چاپ‌شده بر روی آفتابگیر نیز به شکل بهتری خود را نمایش می‌دهند. این دو فرایند جذاب به ما اجازه داده‌اند تا چنین محصولاتی را با دقت بسیار بالا تهیه و عرضه کنیم.

مطالعه کنید: کاربرد و مزایای آفتابگیر عینکی خودرو

چاپ دیجیتال آفتابگیرها.آشنایی با کلیه جزئیات تولید و چاپ آفتابگیر ماشین

یکی دیگر روش‌هایی که امروزه جهت چاپ آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل به کار گرفته می‌شود، استفاده کردن از ماشین‌آلات دیجیتالی است. این دستگاه‌ها به‌صورت فول اتوماتیک فعالیت می‌کنند و می‌توانند تنها در عرض چند ثانیه، طرح دلخواه ما را به لایۀ اصلی آفتابگیر انتقال دهند. چاپ دیجیتال به‌ عنوان یک پیشرفت قابل‌ توجه در این حوزه شناخته می‌شود؛ زیرا هزینه و مدت‌زمان تولید چنین محصولاتی را به شکل مناسبی کاهش داده است. آفتابگیرهای تبلیغاتی نیز به کمک همین دستگاه‌ها تولید می‌شوند.

 

نحوه چاپ آفتابگیر شیشه عقب تبلیغاتی 

چاپ آفتابگیر شیشه عقب خودرو به دو شکل اصلی انجام می‌گیرد که عبارت‌اند از: تک‌رو و دو رو. بسیاری از مشتریان به سراغ مدل تک‌رو می‌روند و برخی نیز نوع دو رو را انتخاب مناسب‌تری برای خود می‌دانند. با توجه به این که در حالت دو رو فرایند چاپ ۲ بار تکرار می‌شود، هزینۀ تهیۀ این نوع آفتابگیرها بیشتر است. از سوی دیگر، باید از پارچه‌ای استفاده شود که ضخامت لازم برای انجام این کار را داشته باشد و همین امر قیمت نهایی محصول را افزایش می‌دهد.

نوع پوشش متون و تصاویر

به‌ منظور افزایش مقاومت متون و تصاویری که بر روی آفتابگیر به چاپ می‌رسند، باید از پوشش‌های ویژه‌ای استفاده کرد. امروزه بیشتر از سلفون مات برای انجام این کار کمک گرفته می‌شود. این ترکیب فوق‌العاده انتخابی عالی برای تولیدکنندگان آفتابگیر است؛ زیرا می‌توان به کمک آن بر عمر مفید محصولات افزود. سلفون مورداستفاده در این زمینه از نوع مخملی است که بهترین نوع موجود در بازار به شمار می‌رود.

تعداد سفارش برای چاپ آفتابگیرهای تبلیغاتی

بیشتر بخوانید:چرا سفارش آفتابگیر خودرو یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است

یکی دیگر از مواردی که در زمینه آفتابگیر ماشین باید به آن اشاره کنیم، تعداد سفارش است. به‌طورکلی می‌توان بیان کرد که محدودیت مشخصی در این زمینه وجود ندارد و لازم نیست نگرانی خاصی داشته باشید. اکثر سفارش‌ها بیش از هزار عدد خواهد بود و می‌توان به سراغ گزینه‌های دو یا پنج هزار عددی هم رفت. شما به‌عنوان یک مشتری باید نیاز خود را به‌طور کامل موردبررسی قرار دهید و سپس نسبت به ثبت سفارشتان اقدام کنید. ما نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا کلیۀ آفتابگیرهای مدنظرتان را به‌ سرعت به دستتان برسانیم.

 

سخن پایانی

استفاده از آفتابگیر یا sunshade به شما اجازه می‌دهد تا از فضای درون خودروی خود در برابر نور آفتاب محافظت کنید. این محصولات که در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند، قیمت بسیار مناسبی دارند و حتی می‌توان از آن‌ها برای تبلیغ کالاها و خدمات گوناگون کمک گرفت.

در طی فرایند چاپ آفتابگیر ماشین باید از مواد اولیۀ مرغوب استفاده کنیم تا دوام و کیفیت محصول نهایی کاملاً قابل‌قبول باشد. این امر اجازه می‌دهد تا مصرف‌کنندگان برای مدت بسیار زیادی از آفتابگیرهای خود استفاده کنند. درصورتی‌که قصد سفارش این ابزار شگفت‌انگیز را دارید، همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید تا کلیۀ اطلاعات لازم در این زمینه را به شما عزیزان ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ