تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو

تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو

تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو، موضوع جالب و جذاب این پست از سری پست های مربوط به آفتابگیر خودرو است. مطمئنا همه ما به دنبال این هستیم که با استفاده از راهکار های مختلف، وسیله نقلیه خود را در سلامت کامل نگه داریم. در این بین، نقش آفتابگیر خودرو، مثال زدنی است. آفتابگیر شیشه جلو یک وسیله جانبی راحتی است. هنگامی که در زیر نور آفتاب پارک می کنید، به خصوص در تابستان، از ایجاد گرما در داخل کابین جلوگیری می کند. بنابراین، صندلی ها و فرمان ماشین شما کمتر گرم می شود.

آفتابگیر خودرو چیست؟

آفتابگیر شیشه خودرو یک وسیله جانبی موقت است که می توان آن را نصب و جدا کرد. این ابزار فقط هنگام پارک استفاده می شود. در حقیقت، این می تواند مکمل استفاده از سایر آفتاب گیر ها باشد، به عنوان مثال آنهایی که می توانند روی شیشه های عقب ماشین شما نصب شوند. آفتابگیر شیشه خودرو، پرتو های UV خورشید را فیلتر می کند. به این ترتیب امکان محدود کردن افزایش دما در محفظه مسافر فراهم می شود. همچنین از تغییر رنگ داشبورد شما که ممکن است در برابر نور خورشید آسیب ببیند، جلوگیری می کند، به خصوص اگر پلاستیکی باشد.

آفتابگیران ; بزرگترین تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو

اگر به دنبال یک تولیدی آفتابگیر خودرو هستید که به شکل عمده ، محصولات خود را طراحی و تولید کند ، آفتابگیران بهترین گزینه است. این مجموعه تمامی سعی و تلاش خود را به کار می گیرد تا آفتابگیری با کیفیت به مشتری ارائه دهد. مسئله ای که آفتاگیران را نسبت به نمونه های مشابه متمایز می کند ، تولید عمده آفتابگیر خودرو با قیمت ارزان می باشد. شما جایی رو پیدا نمی کنید که روی تک تک محصولات خود ، تخفیف های ویژه لحاظ کند . همچنین برای تولید آفتابگیر تبلیغاتی ، به شما این امکان را می دهد تا لوگو یا برند خود را روی آفتابگیر چاپ کنید.

آفتابگیر شیشه جلو، خلاقیت جدید تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو

تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو علاوه بر طرح ها و نمونه های همیشگی، اقدام به طراحی آفتابگیر هایی نموده است که تنها برای شیشه جلو کاربرد دارند. در حقیقت این چسبی است که به بیرون شیشه جلو می چسبد و در برابر تغییرات آب و دما مقاوم است. برخلاف آفتاب گیر متحرک، لازم نیست هر بار که پارک می کنید، نوار آفتاب گیر را بپوشید و بردارید. با این حال، فقط بالای شیشه جلوی شما را می پوشاند. برای پوشاندن کل شیشه جلو، می توانید یک فیلم رنگی انتخاب کنید.در هر صورت گرما و حرارت را از ماشین دور کرد و همینطور در کنار این کار مفید یگ تبلیغ هم اضافه کرد با خرید آفتابگیر تبلیغاتی با یک تیر دونشان را بزنید. این یک راه حل قطعی برای کاهش گرما در داخل ماشین است، اما همزمان توجه داشته باشید که نصب فیلم بر روی قطعات شیشه ای خودرو توسط قانون بزرگراه کنترل می شود. شما باید در واقع به نرخ شفافیت حداقل ۷۰ درصدی احترام بگذارید.

چگونه یک آفتابگیر برای شیشه جلوی خود انتخاب کنیم؟

اگر چه آفتابگیر شیشه جلو ماشین یک وسیله جانبی بسیار کاربردی است اما انتخاب و خرید آن لزوما آسان نیست. در حالی که همه آفتاب‌ گیر ها عملکرد مشابهی دارند، اما همه آنها شرایط و ویژگی های یکسانی ندارند. تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو، انواع متعددی از آفتابگیر ها را تولید و روانه بازار می کند. شناخت ویژگی های هر کدام از آنها می تواند به خرید رضایت بخش تر منجر شود. تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو معمولا توضیحات جانبی درباره جنس و کیفیت آفتابگیر را ارائه می دهند.

چرا تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو، اقدام به تولید آفتابگیر می کند؟

یک راه حل خوب و بسیار کاربردی برای محافظت از فضای داخلی خودرو شما در برابر اشعه ماوراء بنفش، نصب یک نوار آفتابگیر بر روی شیشه جلو و عقب ماشین است. از این رو  تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو به منظور کمک به کاهش آسیب های احتمالی ماشین در اثر قرار گیری در معرض نور مستقیم، اقدام به تولید و عرضه آفتابگیر با طراحی مختلف می نمایند.

معیار های خرید آفتابگیر سفارش از تولیدی عمده آفتابگیر خودرو

در اینجا معیارهایی درباره آفتاب گیر سفارشی، شخصی سازی شده و رنگی …  وجود دارد که هنگام انتخاب آفتابگیر شیشه جلوی خود باید رعایت کنید:

اندازه:

از آنجایی که تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو، اقدام به تولید آفتاب گیر هایی با اندازه های متفاوت می کند، شما باید محصولی را خریداری کنید که با شیشه جلوی شما مطابقت داشته باشد و به طور کامل آن را بپوشاند. برخی از مدل‌ ها جلو پنجره‌ ها را نیز می ‌پوشانند و کاربرد آفتاب ‌گیر را افزایش می ‌دهند.

جنس:

تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو در راستای ساخت این محصولات، از مواد اولیه مختلفی بهره می برند. اما نکته قابل توجه این است که مواد آفتابگیر باید عایق باشد تا انتقال گرما را محدود کند. همچنین باید اشعه ماوراء بنفش را نیز به خوبی فیلتر نماید. مواد آن باید بازتابنده باشد تا اشعه های خورشید را منعکس کند.

تعمیر:

آفتاب گیر های شیشه جلو معمولاً قابلیت تا شدن دارند. می توان آنها را با استفاده از نوار های لاستیکی، مکنده یا به لطف آفتاب گیر های ادغام شده در سقف ماشین ثابت کرد. هنگام انتخاب آفتاب گیر از تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو، سهولت استفاده و نصب را در مرکز توجه قرار دهید.

ظاهر:

آفتاب گیر در همه رنگ ها وجود دارد. بنابراین اگر دوست دارید یک آفتاب ‌گیر اصلی انتخاب کنید، همیشه به یاد داشته باشید که آفتابگیر خودرو متناسب با شیشه ماشین شما باشد و عملکرد بازتابی خود را به خوبی انجام دهد.

قیمت:

در حالی که آفتابگیر شیشه خودرو  از لوازم جانبی چندان گران قیمت به شمار نمی آید، اما شاید ارزش آن را داشته باشد که کمی بیشتر برای اطمینان از کیفیت آن هزینه کنید. در ضمن به خاطر داشته باشید که خرید مستقیم و بی واسطه آفتابگیر از تولیدی عمده آفتابگیر خودرو می تواند بر قیمت نهایی تاثیر گذار باشد. به این ترتیب هزینه های خرید به طور چشمگیری کاهش می یابد.

تولید کننده آفتابگیر خودرو

قیمت آفتابگیر شیشه جلو به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که کمی پیش گفتیم، آفتابگیر شیشه جلو لوازم جانبی گران قیمتی نیست. با این حال، قیمت آن به اندازه، مدل و مارک آن بستگی دارد. ممکن است قیمت برای مدل های با کیفیت بالاتر، افزایش یابد. آنچه که مهم است، توجه به این نکته می باشد که آفتابگیر با هر جنس و کیفیتی- حتی جنس و کیفیت برتر- زمانی که از تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو خریداری شود، مقرون به صرفه خواهد بود.

انواع مختلف آفتاب گیر از تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو

سازندگان تجهیزات و قطعات خودرو با اهمیت دادن به میزان رضایت رانندگان و ایجاد شرایط مطلوب تر برای آنها، چندین نسخه از آفتابگیر را ارائه می دهند. در مجموع شش دسته محافظ در برابر آفتاب برای شیشه جلو، عقب و شیشه های کناری خودرو وجود دارد.

آفتابگیر خود چسب

بدون الکتریسیته ساکن، آفتابگیر خود چسب نمی تواند به شیشه خودرو بچسبد. این لوازم جانبی خودرو به راحتی از روی شکل و جنس آنها تشخیص داده می شود. این محصول معمولا ظاهر یک رول یا پلاستیک با لبه های نسبتاً سفت به خود می گیرد. برای زیبایی بیشتر، اینها با پارچه پوشانده شده اند.

آفتاب گیر پارکینگ:

این نوع از تمام سطح شیشه جلو در برابر نور خورشید و همچنین اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. اگر چه این محصول قابلیت باز و بسته شدن دارد و در چندین رنگ موجود می باشد، اما به جهت احتمال شکنندگی آن،  اغلب یک مشکل به حساب می آیند.

آفتابگیر غلتکی:

شباهت خاصی به پرده ها دارد، با این تفاوت که به لطف مکنده به شیشه می چسبد. برای استفاده از آن، کافی است آن را پایین بکشید، سپس با یک قلاب بی حرکت کنید. آفتابگیر های غلتکی، از طراحی های جدید و مدرن تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو محسوب می شوند.

آفتابگیر ساکشن کاپ:

در دسترس ترین و محبوب ترین در بین رانندگان، آفتابگیر های ساکشن کاپ عرضه شده توسط تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو است. همانطور که از نام آن پیداست، کاربر باید از ساکشن کاپ برای اتصال آن به شیشه جلو استفاده کند. این اکسسوری طیف وسیعی از رنگ ها را به سلیقه هر فردی ارائه می دهد. از سوی دیگر، دوام بالای آن، امتیازی است که به این محصول اختصاص می یابد و آن را از دیگر کالاهای موجود متمایز می سازد.

آفتاب گیر کامل:

آفتاب گیر کامل برای شیشه های عقب ماشین به کار می رود. این نوع آفتابگیر های تولید شده توسط تولید کننده عمده آفتاب گیر خودرو، از دو طرف به شیشه های ماشین می نشیند. سهولت نصب آن یک مزیت بزرگ است. اگرچه آفتاب گیر ماشین، برای شیشه عقب بسیار مفید است اما برای محافظت از جلو پنجره کارایی کمتری دارد.

نتیجه گیری

اکنون همه چیز را در مورد مفید بودن آفتابگیر شیشه و مزایای خرید این محصول از  تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو می دانید! مدل هایی برای شیشه جلو و عقب وجود دارد که به شما امکان می دهد گرمای کابین خود را محدود کرده و در نتیجه استفاده از تهویه هوا را با فاصله زمانی طولانی تری استفاده نمایید. بنابراین معلوم می شود که یک وسیله جانبی بسیار مفید هنگام پارک در تابستان است. چنانچه این محصول پر کاربرد را از تولید کننده عمده آفتابگیر خودرو، خریداری نمایید، هزینه پرداختی شما به حداقل خواهد رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ