آفتابگیر ماشین برای کودک | پرده درب ماشین محافظ شیردهی مادر و کودک

آفتابگیر ماشین برای کودک | پرده درب ماشین محافظ شیردهی مادر و کودک

آفتابگیر ماشین برای کودک که در انگلیسی Baby Car Shades نامیده می‌شود برای محافظت از کودک شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB طراحی شده‌اند. این ابزار کاربردی علاوه بر این محافظی برای شیردهی مادر محسوب می‌شود. اگر قصد خرید آفتابگیر شیشه جانبی ماشین را دارید که محافظ کودک شما است می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

پرده درب ماشین برای کودک

نصب آفتابگیر ماشین برای کودک در وسیله نقلیه شما، کودکان شما را در برابر اثرات مضر نور خورشید محافظت می‌کند و باعث می‌شود که آنها در ماشین راحت‌تر باشند. آفتابگیرها گرما و تابش نور خورشید را فیلتر می‌کنند و کودکان شما را خنک‌تر نگه می‌دارند و از پوست و چشم‌هایشان در برابر آسیب‌های UVA و UVB محافظت می‌کنند.

با سایبان خورشیدی ماشین کودک می‌توانید دمای داخل ماشین را خنک و راحت نگه دارید و از گرم شدن بیش از حد کودک در روزهای گرم تابستان جلوگیری و سفر با ماشین را برای کودک شما راحت‌تر می‌کند. همچنین اگر قصد شیردهی به فرزند خود را دارید این آفتابگیر ماشین برای کودک از پوشش شما محافظت می‌کند و با خیال راحت می‌توانید به نوازد خود شیر دهید یا پوشک آن را عوض کنید.آفتابگیر ماشین برای کودک
خرید ارزان آفتابگیر محافظ کودکانواع آفتابگیر ماشین کودک

انواع آفتابگیر ماشین برای کودک به شرح زیر می‌باشد:

        آفتابگیر استاتیک کلینگ: این آفتابگیرها با استفاده از فناوری چسب دائمی به راحتی نصب و جدا می‌شوند و به شیشه جلو اتومبیل شما متصل می‌شوند. این به شما محافظت فوری می‌دهد و می‌توانید آن را هر طور که دوست دارید تغییر دهید.

        آفتابگیر رولی: این محصول برای سفرهای طولانی بسیار عالی هستند. آنها را می‌توان به راحتی بالا و پایین کرد و به شما این امکان را می‌دهد که میزان نور خورشیدی که وارد ماشین می‌شود را تنظیم کنید.

        آفتابگیر چسبی: این نوع آفتابگیر به کمک یک جفت چسب به شیشه خودرو متصل می‌شود. اگر به دنبال یک آفتابگیر دائمی هستید آنها گزینه عالی محسوب می‌شود.

        آفتابگیر مش: آفتابگیر مش یا سایه آفتاب از اشعه‌های مضر UV محافظت می‌کنند و در عین حال دید عالی را فراهم می‌کنند. آنها برای بچه‌هایی که عاشق شیشه ماشین هستند عالی هستند.

        آفتابگیر طرح‌دار: آفتابگیر طرح‌دار عموما با طرح‌های دیزینی لند و طرح‌های عروسکی و. . می‌باشد که به منظور سرگرمی بچه‌ها در ماشین نصب می‌شود. اگر کودک شما داخل ماشین بی‌قراری می‌کند می‌توانید با استفاده از این محصول او را آرام کنید.

 

نکات مورد توجه در خرید آفتابگیر ماشین برای کودک

محافظت از نوزادان و سایر مسافران در برابر نور خورشید برای هر ماشین ضروری است، مزیت استفاده از آفتابگیر در مسافرت‌ها و مسیرهای طولانی بیشتر درک می‌شود. در ادامه نکاتی که در خرید این محصول باید توجه شود بیان می‌شود:

اگر می‌خواهید بیشترین استفاده از این محصول را داشته باشید یک محصول ساخته شده از مواد بادوام بخرید. به دنبال سایه‌ای باشید که در برابر آسیب‌های ناشی از خورشید یا باد مقاومت کند. شما آفتابگیری می‌خواهید که در جای خود بماند و در حین رانندگی به اطراف تکان نخورد یا نیفتد.

 برای بهترین محافظت در برابر آفتاب و گرما، تمام شیشه‌های عقب را بپوشانید. آفتابگیر ماشین برای کودک باید از کودک شما محافظت کنند بدون توجه به اینکه نور خورشید از کدام طرف به وسیله نقلیه می‌تابد. هنگام رانندگی، خورشید در اطراف وسیله نقلیه شما حرکت می‌کند و بسیار مهم است که کودک شما از اشعه‌های مضر آن دور بماند. هر چه سایه در وسیله نقلیه شما بیشتر باشد، دمای داخلی کمتر می‌شود. پوشاندن تمام شیشه‌های عقب به تنظیم دمای خودرو کمک می‌کند.

 سایبان ماشینی که فقط تا حدی شیشه‌های شما را بپوشاند فقط تا حدی از بچه‌های شما محافظت می‌کند. برای اینکه بیشترین محافظت را در برابر آفتابگیر داشته باشید، باید کل پنجره را بپوشاند. آفتابگیرهای که در این سایت ارائه می‌شود کل پنجره، چه بالا یا پایین باشد را می‌پوشانند. هنگامی که پنجره پایین است، سایه‌های ما نه تنها جلوی نور خورشید را می‌گیرند، بلکه مانع پرواز حشرات به داخل وسیله نقلیه شما می‌شوند.

 

آیا سایه بان شیشه ماشین برای کودک شما بی‌خطر است؟

سایه بان شیشه خودرو برای نوزادان کاملا بی‌خطر است. فقط مطمئن شوید که پرده‌ها به طور ایمن به پنجره متصل شده‌اند و کودک شما نمی‌تواند آنها را بکشد.هنگام سفر با ماشین همچنان باید از کرم ضد آفتاب روی پوست کودک خود استفاده کنید، مگر اینکه سایبان پوشش کاملی داشته باشد. برخی از سایه‌ها مات‌تر از سایرین هستند. به عنوان راننده، باید قبل از حرکت به سفر خود مطمئن شوید که دید کافی دارید.

هنگام انتخاب بهترین سایه بان ماشین برای کودک خود، عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از نوع و اندازه سایه بان گرفته تا مواد مورد استفاده و همچنین میزان محافظت در برابر آفتاب در تمام طول سال توجه کنید.

راهنمایی صفر تا صد انتخاب آفتابگیر مناسب شیشه خودرو

ویژگی‌های کلیدی آفتابگیر ماشین کودک ما

ویژگی‌های کلیدی آفتابگیر ماشین برای کودک به شرح زیر می‌باشد:

کیفیت بالا: تمام آفتابگیرهای ماشین کودک ما با کیفیت و قابلیت اطمینان تولید می‌شوند.

نصب آسان: اکثر آفتابگیرهای ماشین کودک را می‌توان در چند ثانیه نصب کرد و برای اکثر شیشه‌های ماشین مناسب است.

مقاوم و بادوام: آفتابگیر ماشین کودک بسیار مقاوم و بادوام ساخته شده‌اند و ارزش زیادی برای شما فراهم می‌کنند.

کم حجم و قابل حمل: می‌توان آن را به راحتی تا کرد یا به شکل کوچکتر تا کرد تا در صورت عدم استفاده، ذخیره‌سازی خوبی داشته باشد.

 

ما در آفتابگیران انواع آفتابگیر خودرو به شکل مربع و دایره تمام نیازهای شما را در این زمینه برآورده می‌کنیم. ما به ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه اعتقاد داریم وبه طور مداوم قیمت‌های خود را بررسی و به روز می‌کنیم تا کیفیت محصولات را تضمین کنیم.

 

جمع بندی

آفتابگیرهای تولیدی ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که متناسب با وسیله نقلیه شما باشند، بنابراین وسیله نقلیه شما سبک و ظاهر زیبای خود را حفظ می‌کند. آفتابگیرهای ما اشعه‌های UVA و UVB را کاهش می‌دهند و از پوست حساس کودک شما محافظت می‌کنند. در صورتی که قصد خرید آفتابگیر ماشین برای کودک و انواع آفتابگیر جلو و شیشه عقب ماشین را دارید می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید می‌توانید با شماره‌هایی که در قسمت تماس با ما در سایت ارائه شده است با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ