آفتابگیر رودری ماشین چیست و چگونه نصب می شود؟

آفتابگیر رودری ماشین یکی از بروزترین انواع آفتابگیر درب ماشین است که از تابش مستقیم نور خورشید به راننده و سایر سرنشینان جلوگیری می‎کند. این ابزار جانبی با ویژگی‎ه ها و مزیت‎ه های فراوان خود از محبوبیت زیادی برخوردار است. با خرید آفتابگیر رودری خودرو، علاوه بر جلوگیری از ورود اشعهای مضر خورشید، می‎توانید برند و نام شرکت خود را برای عموم تبلیغ کنید. معرفی آفتابگیر رودری ماشین و نحوه نصب آن موضوع مورد بحث در این مقاله است. تا انتهای این مطلب از تولیدی آفتابگیران با ما همراه باشید.

آفتابگیر رودری ماشین چیست؟

آفتابگیر رودری ماشین که آن را با نام آفتابگیر متحرک نیز می‎شناسند، در انواع و رنگ‎ه های متنوعی تولید شده است. اگر قصد خرید آفتابگیر رودری خودرو را دارید و در کسب و کار خود مرتبا” با ماشین سروکار دارید، خرید این محصول کاربردی می‎تواند برای شما بسیار مناسب باشد.این سایبان همانند آفتابگیر تبلیغاتی بسیار پر بازدید میباشد.

نصب آسان و راحت، یکی از مزیت‎های آفتابگیر رودری خودرو است و قابلیت نصب آن روی درب ماشین نیز وجود دارد. همچنین در خودرویی که در حال حرکت است، نیز به راحتی نصب می‎شود.

خرید آفتابگیر رودری

خرید آفتابگیر رودری با مزیت‎هایی همراه است که در ادامه این مزایا را معرفی کرده‎ایم :

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه : یکی از مزیت‎های مهم خرید آفتابگیر رودری، قیمت ارزان و مناسب آنها است. بسیاری از شرکت‎ها نیز برای تبلیغ برند خود از این ابزار کارآمد به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‎کنند.
  • جلوگیری از تابش نور خورشید : اصلی‎ترین دلیل جهت خرید آفتابگیر رودری خودرو، جلوگیری کردن از تابش نور خورشید به درون ماشین است، حتی اگر ماشین در حال حرکت باشد.
  • تبلیغات : قابلیت چاپ برند و نام تجاری کسب و کار شما روی آفتابگیر رودری ماشین وجود دارد که موجب تبلیغ برند شما در سطح شهر و افزایش توجه عموم می‎شود. مهم‎ترین مزیت دیگر آن نیز عدم نیاز به پرداخت هزینه های زیاد است.

آفتابگیر رودری تبلیغاتی

آفتابگیر رودری تبلیغاتی
آفتابگیر رودری ماشین چیست

آفتابگیر رودری ماشین می‎تواند بهترین گزینه برای برند سازی و تبلیغات کسب و کارها باشد. آفتابگیر رودری تبلیغاتی برای تطابق با رنگ‎های سازمانی کسب و کار شما پتانسیل بالایی دارد.

انواع آفتابگیر رودری تبلیغاتی

  • فوم PE : این مدل که دارای پوششی از جنس آلومینیوم است، از مواد مقرون به صرفه تولید شده و یک محصول بی نظیر به شمار می‎رود. در این نوع از آفتابگیر فیلم چاپ شده در طرف مقابل قرار می‎گیرد.
  • فوم PE و مقوا : شبیه به نوع قبل است، اما شامل مقوا در سایه خورشید است. این آفتابگیر با برخورداری از خطوط تاشو یکسان، سفت‎تر به نظر رسیده و چروک نمی‎شود. همچنین چاپ در آن بهتر به چشم می ‎آید و در برابر حرارت نیز مقاوم است.
  • نایلون با پوشش نقره ای UV : نسبت به دو نوع قبلی گران‎تر است، چرا که مقاومت بیشتری دارد و در آن از بهترین متریال استفاده شده است و لذا کیفیت آن در سطح بالایی قرار دارد. این مدل را می‎توانید به شکل دایره تا کنید تا فضای کمی را اشغال کند.

شما مخاطب عزیز می‎توانید چاپ لوگو کسب و کار خود روی آفتابگیر را با خیال آسوده به تولیدی آفتابگیران بسپارید. مجموعه ما در اسرع وقت سفارشات را انجام و تحویل می‎دهد.

سایبان تبلیغاتی یکی از انواع پرکاربرد آفتابگیرهای خودرو به حساب می ‎آید. باکیفیت ‎ترین و مقرون به صرفه‎ترین آفتابگیر رودری تبلیغاتی را از تولیدی آفتابگیران بخواهید.

نحوه نصب آفتابگیر رودری ماشین

در این بخش از مطلب نحوه بستن آفتابگیر ماشین را به صورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان شرح داده‎ایم.

مرحله اول : ابتدا آفتابگیر را روی یک سطح صاف به شکل ایستاده بگذارید.

مرحله دوم : با استفاده از دستان خود لبه های کناری سایبان را بگیرید و به سوی داخل تا بزنید. به گونه‎ای تا بزنید که دست راست شما به سمت داخل و دست چپ به سمت بیرون باشد.

مرحله سوم : با دست راست خود لبه های  سایبان را گرفته و دست چپ را رها کنید. با استفاده از دست چپ لبه بالایی را به قسمت داخل تا بزنید.

تولید آفتابگیر رودری یا شیشه بغل

یکی دیگر از ابزارهای جانبی کارآمد خودرو که در مجموعه آفتابگیران تولید می‎شود، آفتابگیر شیشه بغل است. این سایبان در سال‎های گذشته با استقبال گسترده‎ای همراه بوده است. محافظت از راننده و دیگر سرنشینان در خودرو در مقابل اشعه مضر خورشید، کاربرد اصلی این آفتابگیر است. این ابزار پرکاربرد معمولا از جنس مواد شمعی یا پلاستیکی با طراحی توری شکل ساخته می‎شود و بسیار مقاوم و با‎دوام است. جنس شمعی در مقایسه با پلاستیکی دیرتر دچار پوسیدگی می‎شود. نصب آفتابگیر رودری ماشین یا شیشه بغل بسیار آسان است. قابلیت نصب این محصول هم روی شیشه ها و هم روی قاب شیشه های بغل وجود دارد. با خرید آفتابگیر شیشه بغل با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی از تولیدی آفتابگیران، می‎توانید بهترین و مطمئن ترین خرید آنلاین سایبان را تجربه کنید.

خنک ماندن فضای ماشین، عدم ورود حشرات و محدود کردن دید افراد جهت حفظ حریم شخصی، از دیگر کاربردهای این محصول کاربردی است.

آفتابگیر شیشه بغل تبلیغاتی یکی از ارزان‎ترین و موثرترین روش‎ه ها برای تبلیغات است.

آفتابگیر درب خودرو

آفتابگیر درب خودرو در کنار شیشه قرار می‎گیرد و با حفاظت کامل از درب ماشین، مانع از ورود نور خورشید نیز می‎شود. این محصول فوق العاده قابلیت تبلیغ پذیری بالایی دارد و همانند یک تابلو سیار است و یکی از محبوب‎ترین آفتابگیرها برای تبلیغات به شمار می‎رود. در شرکت ما، آفتابگیر درب ماشین به صورت انبوه با نازل ترین قیمت تولید و عرضه می‎شود.

خرید آنلاین آفتابگیر رودری ماشین از تولیدی آفتابگیران

مجموعه تولیدی آفتابگیران، بزرگ‎ترین و معتبرترین تولید کننده آفتابگیر ماشین در ایران است. مجموعه ما افتخار آن را دارد تا با ارائه محصولات مرغوب و خوش ساخت با بسیاری از شرکت‎های معتبر همکاری کند و سهم کوچکی در تبلیغات عالی و تاثیر‎گذار برای آنها داشته باشد.

در خرید آفتابگیر رودری ماشین از تولیدی آفتابگیران تردید نکنید، چرا که محصولی با بالاترین کیفیت و منصفانه‎ترین قیمت دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ