روش خلاقانه برای استفاده از آفتابگیر به عنوان هدایای تبلیغاتی

روش خلاقانه برای استفاده از آفتابگیر به عنوان هدایای تبلیغاتی

آفتابگیر به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت شناخته می‌شود و نحوه ارائه آن می‌تواند اثرپذیری این ایده تبلیغاتی را دو چندان کند. اگر می‌خواهید روش خلاقانه برای استفاده از آفتابگیر به عنوان هدایای تبلیغاتی را بدانید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ما در اینجا ۹ تا از مزایا آفتابگیر تبلیغاتی ماشین را برای شما مختصر توضیح میدهیم:

۱-   کمپین با موضوع تابستان

یک کمپین با موضوع تابستان ایجاد کنید که شامل آفتابگیر، نوشیدنی‌های سرد و حوله‌های خنک‌کننده است و آنها را در اختیار مشتریان یا کارمندان قرار دهید. این اقلام را به عنوان راهی برای غلبه بر گرما در ماه‌های تابستان به مشتریان یا کارمندان بدهید.همچنین می‌توانید یک پیام تبلیغاتی یا کد تخفیف برای تشویق افراد به بازدید از کسب و کار یا وب سایت خود قرار دهید و یا شراکت با یک کسب و کار محلی را برای تبلیغ خدمات یا محصولات یکدیگر در نظر بگیرید.

۲-   سبد کادویی با تم ماشین

یک سبد هدیه شامل آفتابگیر، لوازم جانبی خودرو و محصولات مراقبت از خودرو را کنار هم قرار دهید و آن را در اختیار علاقه مندان به خودرو یا به عنوان جایزه برای یک مسابقه قرار دهید.این سبدهای هدیه را به علاقه مندان به اتومبیل یا به عنوان جایزه برای یک مسابقه یا قرعه کشی هدیه دهید. همچنین می‌توانید آن‌ها را به عنوان یک کالای ممتاز برای مشتریانی که خرید می‌کنند یا دوستانتان را به کسب‌وکارتان معرفی می‌کنند، ارائه دهید. سبد هدیه را با آرم یا برند شرکت خود سفارشی کنید تا آن را به یاد ماندنی‌تر کنید.

۳-   چالش سفر جاده‌ای تابستانی

یک چالش رسانه اجتماعی ایجاد کنید که مردم را ترغیب کند ماجراهای سفر جاده‌ای تابستانی خود را به اشتراک بگذارند و یک آفتاب گیر به عنوان جایزه برای خلاقانه‌ترین یا پرماجراترین ارسال ارائه دهید.یک چالش رسانه اجتماعی ایجاد کنید که مردم را تشویق کند تا ماجراهای سفر جاده‌ای تابستانی خود را به اشتراک بگذارند.برای خلاقانه‌ترین یا پرماجراترین ارسال، یک آفتابگیر به عنوان جایزه ارائه دهید. افراد را تشویق کنید که از یک هشتگ خاص استفاده کنند یا کسب و کار شما را در پست‌هایشان تگ کنند. شراکت با یک برند مسافرتی یا خودرویی را برای تبلیغ خدمات یا محصولات یکدیگر در نظر بگیرید.

آفتابگیر ماشین خلاقانه ترین هدیه تبلیغاتی

۴-   شراکت با یک کسب و کار محلی

با یک تجارت محلی، مانند کارواش یا خدمات تعویض روغن، شریک شوید تا به مشتریان خود آفتابگیر ارائه کنید. در نظر بگیرید که آفتابگیرها را با لوگو یا برند تجاری محلی ترکیب کنید. همچنین می‌توانید به مشتریانی که مدرک خرید از کسب‌وکار محلی را نشان می‌دهند، تخفیف یا تبلیغی ارائه دهید. این می‌تواند به افزایش ترافیک به سمت مشاغل و افزایش آگاهی از برند کمک کند.

۵-   قدردانی از کارمندان

به کارمندانی که به نقطه عطف خاصی رسیده‌اند یا عملکرد عالی از خود نشان داده‌اند، آفتابگیرها را به عنوان هدیه تشکر کنید. سفارشی کردن آفتابگیر ماشین را با نام کارمند یا یک پیام خاص در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید یک کارت هدیه یا پاداش دیگر اضافه کنید تا آن را به یک حرکت خاص‌تر تبدیل کنید. این می‌تواند به تقویت روحیه و انگیزه کارکنان کمک کند.

بیشتر بخوانید: آفتابگیر ماشین بهترین هدیه تبلیغاتی شرکت ها

۶-   رویداد خیریه

از آفتابگیرها به عنوان یک وسیله جمع آوری کمک مالی برای یک رویداد خیریه، مانند نمایشگاه اتومبیل یا مسابقه جاده‌ای استفاده کنید.آفتابگیرها را در این رویداد بفروشید یا آنها را به عنوان جایزه برای شرکت کنندگان یا اهداکنندگان ارائه دهید. شراکت با یک موسسه خیریه محلی یا سازمان غیرانتفاعی را برای تبلیغ این رویداد در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید به مشتریانی که به خیریه کمک مالی می‌کنند، تخفیف یا تبلیغی ارائه دهید.

۷-   برنامه ارجاع

به مشتریانی که دوستان یا اعضای خانواده را به کسب و کار شما ارجاع می‌دهند آفتابگیر به عنوان پاداش ارائه دهید. ایجاد یک برنامه ارجاع با یک کد یا پیوند منحصر به فرد که ارجاعات را ردیابی می‌کند، در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید به مشتریانی که چندین نفر را معرفی می‌کنند، تخفیف یا تبلیغی ارائه دهید. این می‌تواند به بازاریابی دهان به دهان و افزایش وفاداری مشتری کمک کند.

۸-   کیت استقبال از مشتری جدید

یک آفتابگیر در کیت خوش آمدگویی برای مشتریان جدید به همراه سایر اقلام تبلیغاتی و اطلاعات کسب و کار خود قرار دهید.

–     سفارشی کردن کیت خوش آمدگویی را با نام مشتری یا یک پیام خاص در نظر بگیرید.

–     همچنین می‌توانید برای تشویق مشتریان جدید به خرید، تخفیف یا تبلیغی در نظر بگیرید.

این می‌تواند به ایجاد یک برداشت اولیه مثبت و افزایش وفاداری مشتری کمک کند.

 

۹-   هدیه برای صاحبان کسب و کار

می توانید با توجه به بازار هدفی که در نظر گرفته‌اید آفتابگیر هدیه بدهید. برای مثال به افرادی که هر روز خودرو خود را در یک مکان به خصوص پارک می‌کنند مانند کسبه و یا در پارکینگ‌های عمومی هدیه دهید.  البته پارکینگ‌های روباز را امتحان کنید به طوری که مطمئن باشید حتما افراد برای محافظت از خودرو از آن آفتابگیر استفاده می‌کنند.

 

نحوه سفارش آفتابگیر اتومبیل

ما در تولیدی آفتابگیران لوگوی شما را چاپ و این محصول را برای شما ارسال می‌کنیم. آفتابگیر‌های تولیدی این مجموعه از مواد درجه یک ساخته شده‌اند و کیفیت چاپ بالا است. شما می‌توانید لوگو یا شعار تبلیغاتی خود را به صورت سیاه و سفید و یا رنگی چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نحوه چاپ و ارسال با شماره و راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با مجموعه ما در ارتباط باشید.

 

 

جمع بندی

در این مقاله به ارائه روش خلاقانه برای استفاده از آفتابگیر به عنوان هدایای تبلیغاتی پرداخته شد. شما با استفاده از روش‌هایی که معرفی شد می‌توانید به طور موثر‌تر برند خود را تبلیغ کنید. فقط کافی است یکی از روش‌هایی که ارائه شده را تست کنید تا از کیفیت اثرگذاری آن اطلاع دقیق یابید. در صورتی که قصد چاپ تبلیغاتی آفتابگیر ماشین را دارید می‌توانید از طریق همین سایت مراحل آن را طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با مجموعه ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ