آفتابگیر تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن

آفتابگیر تبلیغاتی

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از جدیدترین تکنیک های تبلیغاتی -آفتابگیر تبلیغاتی و مزایای آن- آشنا سازیم. این تکنیک علاوه بر تبلیغ برند شما، به جهت کاربردی بودن آن، مورد استقبال فراوانی قرار گرفته و روز به روز بر تعداد افرادی که به واسطه استفاده از آن، با شما و خدماتی که ارائه می دهید، آشنا می شوند، افزوده می گردد.آفتابگیر در هر حالتی قابل استفاده و بیشترین کارایی را دارد

آفتابگیر خودرو چیست؟

هر سال با نزدیک شدن به تابستان، همه ما به دنبال یافتن راه هایی برای خنک تر نگه داشتن فضای داخلی خودرو های خود هستیم. از جستجوی مأیوسانه برای یافتن یک مکان پارکینگ سایه دار، گرفته تا رنگ کردن شیشه های خودرو و حتی خرید فن های خورشیدی. این لیست همچنان ادامه دارد و ما می توانیم در تلاش برای کاهش دمای داخل وسیله نقلیه خود، راهکار های مختلفی را به کار ببریم. اما امروزه با افزایش محصولاتی که مستقیما به منظور کمک به کاهش گرمای داخل ماشین ساخته می شوند، می توانید به نتایج مطلوب تری دست یابیم.

آفتابگیر تبلیغاتی

شرکت هایی که به دنبال معرف و تبلیغ برند خود هستند، روش های مختلفی را برای شناساندن خود به آحاد مردم جامعه به کار می برند. در این بین آفتابگیر تبلیغاتی بسیار خوب و نتیجه بخش عمل می کند زیرا بیشتر مردم به منظور فرار از گرمای داخل ماشین، ناگزیر به خرید آفتابگیر خودرو هستند. در نتیجه برند سازی با استفاده از این محصولات بسیار موفقیت آمیز است. آفتاب گیر تبلیغاتی در معرض دید مستقیم راننده و سایر سرنشینان قرار دارد و با گوشه چشمی نیز قابل روئیت هستند. از این رو می توانند برند شما را در سطحی گسترده معرفی نمایند.

برای مشاهده محصولات ” آفتابگیر تبلیغاتی “ اینجا کلیک کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی ارزان

افتابگیر های خودرو از سیستم بسیار ساده ای ساخته می شوند، ضمن اینکه مواد اولیه آنها نیز معمولا پارچه و پلاستیک است. به همین جهت چندان قیمتی ندارد. وقتی صاحبان برند و شرکت ها می خواهد از ابزار های تبلیغاتی استفاده کنند، به طور حتم می بایست سرمایه گذاری کلان داشته باشند. این در حالی است که آفتابگیر تبلیغاتی بسیار ارزان بوده و هزینه های اولیه جهت تبلیغات و معرفی را تا حد زیادی کاهش می دهند. پیشنهاد می کنیم با استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، هزینه های تبلیغات خود را کاهش داده و در عوض خدمات خود را در طیف گسترده ای بشناسانید.

آفتابگیر تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

یکی از محبوب ترین روش ها برای کاهش دمای داخل خودرو، خرید آفتابگیر ماشین است. این محصولات سال‌هاست که وجود داشته ‌اند و در سبک‌ ها و پیکربندی‌ های مختلفی عرضه می‌ شوند. نکته قابل توجه این است این وسیله کاربردی عمدتا با دو هدف اصلی تولید می شوند.قابلیت مهم و کاربردی آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سایه نگه داشتن و همچنین نشان دادن یک برند از هر شرکتی یا کسب کاری در معرض دید عموم میباشد.

کاهش دمای داخلی ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی مانند سایر نمونه های مشابه، نقش مهمی در فیلتر گرما و پایین آوردن دمای داخل ماشین بر عهده دارند. به عبارت دیگر تمامی آفتابگیر های اتومبیل با یک هدف مشخص تولید می شوند. آنها در کاهش دمای کلی داخل وسیله نقلیه شما نقش دارند. تابش مستقیم نور خورشید موجب می شود بدنه خودرو و اجرای داخلی آن به شدت داغ شوند و گرما تولید کند. از آنجایی که گرمای ایجاد شده راهی به سمت بیرون ندارد، در داخل ماشین جمع شده و حالت داغی وحشتناکی را ایجاد می کنند. وقتی سرنشینان وارد خودرو می شوند، با شرایط سختی رو به رو خواهند شد. این در حالی است که آفتابگیر تبلیغاتی میزان گرما را به حداقل می رساند و می توانند بسیار کمک کننده باشد.

تبلیغات گسترده

همانطور که در ابتدای این مقاله بیان کردیم، آفتابگیر تبلیغاتی، یک ابزار راحت و آسان برای معرفی شرکت ها و خدمات ارائه شه توسط آنهاست. افراد زیادی هر روزه به منظور رفتن به محل کار یا مسافرت ناگزیر به استفاده از وسایل نقلیه عمومی و شخصی هستند. به همین جهت خواسته یا ناخواسته با این ابزار تبلیغاتی مواجه می شوند و به دلیل حس کنجکاوی ترغیب می شوند، محتوای حک شده بر روی آفتابگیر تبلیغاتی را بخوانند. بنابراین آفتابگیر تبلیغاتی تاثیر مهمی در معرفی برند شرکت ها بر عهده دارند.

آفتابگیر تبلیغاتی

انواع آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر های تبلیغاتی به دو صورت کلی تولید می شوند:

  • آفتابگیر تبلیغاتی انعکاسی
  • آفتابگیر تبلیغاتی بازتابنده
  • نکته: مدل‌ های انعکاسی سنتی با انعکاس پرتو های خورشیدی و اشعه ‌های مضر UV کار می‌ کنند در حالی که آفتابگیر تبلیغاتی غیر بازتابنده آن‌ها را جذب می ‌کند. برخی از آزمایشات کاهش دمای داخلی را تا۳۰  درجه یا بیشتر نشان داده اند.
  • روش نصب آفتابگیر تبلیغاتی چگونه است؟

  • قبل از اینکه به فروشگاه بروید و آفتابگیر وسیله نقلیه خود را بخرید، بهتر است ابتدا بدانید که چگونه آن را نصب کنید.هنگام استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی انعکاسی، همیشه آن را طوری نصب کنید که قسمت بازتابنده آن رو به بیرون و سمت مشکی آن رو به داخل خودرو باشد. طرف فویل بازتابنده آن چیزی است که نور خورشید را قبل از اینکه به وسیله نقلیه شما داخل شود و به ایجاد گرما منتهی گردد، به بیرون از شیشه جلو بازتاب می کند. با این حال، برخی از مدل ‌ها از این ماده بازتابنده درخشان ساخته نشده ‌اند و در عوض با جذب نور خورشید پس از عبور از شیشه جلو، کار می‌ کنند. با این حال، اینها نیز با سمت مشکی رو به داخل خودرو نصب می گردند.نکته: صرف نظر از اینکه چه نوع آفتابگیر خریداری می کنید، همیشه آن را طوری نصب کنید که سمت مشکی آن رو به داخل باشد، مگر اینکه دستورالعملی وجود داشته باشد که خلاف آن را بیان کند.
  • آفتابگیر تبلیغاتی خودرو از چه چیزی ساخته شده است؟

  • جنس سایبان های آفتابگیر تا حد زیادی به نوع آفتابگیر آن بستگی دارد. اکثر آفتابگیر های اتومبیل از نوعی یا ترکیبی از مواد مختلف از جمله فوم، پلی استر، مش و فویل آلومینیوم ساخته می شوند. این ترکیب از مواد برای جلوگیری از ورود اشعه های مضر UV به وسیله نقلیه شما و کاهش گرمای کلی که در غیر این صورت معمولاً در خودروی شما ایجاد می شود، کار می کند.
  • مزایای استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی

  • خنک شدن فضای داخل ماشین

  • اگر تا به حال در یک روز تابستانی پا در ماشین گرمی گذاشته اید، می دانید که چقدر می تواند ناراحت کننده باشد. ناگفته نماند که بعد از آن چقدر طول می کشد تا وسیله نقلیه شما خنک شود. آفتابگیر ها به طور موثر دمای کلی داخل خودروی شما را کاهش می دهند. این در مقابل، مدت زمان لازم برای خنک کردن وسیله نقلیه شما را از طریق تهویه مطبوع کاهش می دهد.
  • محافظت در برابر اشعه های مضر UV

  • آفتابگیر تبلیغاتی همچنین به محافظت از داخل خودرو در برابر اشعه های مضر UV کمک می کنند. نگه داشتن آفتابگیر در شیشه جلو می تواند به جلوگیری از شکافتن یا ترک خوردن داشبورد شما کمک کند و همچنین صندلی های چرمی شما را حفظ کند. از آنجایی که داشبورد ها در تابستان به دمای نزدیک به ۲۰۰ درجه می ‌رسند و صندلی‌ های چرمی خشک می‌ شوند و رنگ خود را از دست می‌ دهند، نگه ‌داشتن آفتاب‌گیر در جای خود تا حد زیادی باعث می‌ شود که فضای داخلی وسیله نقلیه شما به شکل عالی حفظ شود.

مزایای استفاده از آفتابگیر در تبلیغات

انتخاب تکنیک بازاریابی نقش مهمی در موفقیت تجاری شما دارد. تکنیکی که دامنه تبلیغاتی وسیعی برای شما ایجاد کند، بهترین روش خواهد بود. ما به اکثر افراد استفاده از آفتابگیر‌های تبلیغاتی را توصیه می‌کنیم. علاقه دارید دلیل ما را بشنوید؟ پس به این موارد توجه کنید:

  • ارزان‌ترین روش بازاریابی

امروز اغلب مردم برای تردد از خودرو‌های شخصی استفاده می‌کنند؛ پس استفاده از یک آفتابگیر تبلیغاتی عملکردی مشابه بیلبورد متحرک دارد. هزینه اجرای این تکنیک بسیار پایین است. برای چاپ روی این محصول در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی به بودجه کمتری نیاز دارید.

البته زمانی موفق خواهید بود که از یک طراحی جذاب و حرفه‌ای استفاده کنید. انتخاب جنس مرغوب و باکیفیت دومین عامل برای افزایش تأثیرگذاری این شیوه تبلیغ به حساب می‌آید. در نهایت، برای پیشگیری از پاک شدن تبلیغات در معرض نور خورشید به کیفیت و شیوه چاپ آن‌ها اهمیت دهید.

  • جلوگیری از خراب شدن وسایل الکترونیکی

  • مزیت دیگری که در مورد نصب آفتابگیر تبلیغاتی وجود دارد این است از خراب شدن وسایل الکترونیکی داخل ماشین جلوگیری می کند. باید در نظر داشته باشید که اگر وسایل الکترونیکی در ماشین خود ذخیره کنید، گرمای بیش از حد می تواند منجر به آسیب شود. همه ما پیامی را در تلفن هوشمند خود دیده‌ایم که بیان می‌کند بیش از حد گرم شده است. با کاهش دما توسط خرید و نصب آفتابگیر تبلیغاتی بر روی شیشه های خودروی خود می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • از دیگر کاربردهای خرید آفتابگیر ماشین:

  • میشود گفت کاربرد فراوان این وسیله زیاد است اگر در روز گرم تابستان به شدت گرمتان شد میشود از آفتابگیر نوعی بادبزن استفاده کرد.از دیگر کاربرد این وسیله در موقع باران است که با استفاده از پارچه ضد آب مانند چتر عمل میکند و شما میتوانید از آن به عنوان چتر استفاده کنید.
  • آفتابگیر تبلیغاتی خودرو چقدر موثر است؟

  • آفتابگیر های اتومبیل صرف نظر از اینکه از دسته آفتابگیر تبلیغاتی باشند یا آفتابگیر معمولی، می توانند به کاهش دمای کلی وسیله نقلیه شما تا ۳۰ درجه فارنهایت کمک کنند. بسته به دمای بیرون، یا گرما را جذب می کنند یا انعکاس می کنند. این بسته به نوع آفتابگیر خودرو شما و نحوه قرار گرفتن آن در شیشه جلوی  ماشین متفاوت است.هر چه سایبان آفتاب گیر بهتر جا بیفتد- بدون هیچ گونه قسمت خالی از سرپوش-  نقش بیشتری در جلوگیری از وارد شدن گرما به داخل وسیله نقلیه، ایفا می کند و در کاهش گرمای داخل خودرو موثر تر خواهد بود. به همین دلیل است که داشتن یک آفتابگیر مناسب بسیار مهم است. اکثر آفتابگیر های تبلیغاتی موجود به صورت آنلاین در اندازه های مختلف برای پوشش کامل شیشه های خودرو وجود دارند.
  • خلاصه ای سریع از فواید آفتابگیر تبلیغاتی:

  • دمای کلی داخلی وسیله نقلیه را کاهش می دهد.
  • مدت زمان مورد نیاز برای خنک کردن وسیله نقلیه شما از طریق تهویه مطبوع را کاهش خواهد داد.
  • از داشبورد در برابر شکافتن یا ترک خوردن محافظت می کند.
  • به حفظ صندلی های چرمی کمک می کند.
  • به محافظت از وسایل الکترونیکی در برابر آسیب ناشی از گرمای بیش از حد کمک می کند.
  • موجب تبلیغات گسترده می شود.
  • ارزان قیمت هستند.
  • بسیار کابردی هستند.

نتیجه گیری

امروزه انواع متعددی از ابزار های تبلیغاتی برای معرفی و تبلیغ صاحبان برند وجود دارند. استفاده از آنها می تواند موجب پرداخت هزینه های سنگین شود، در عین حال که نتیجه مطلوب را نیز به دست نمی آورند. آفتابگیر تبلیغاتی خودرو ضمن معرفی صاحبین برند به طیف گسترده ای از آحاد جامعه، بسیار ارزان هستند. پیشنهاد می کنیم این ابزار قدرتمند تبلیغاتی را امتحان کنید.

1 دیدگاه برای “آفتابگیر تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن

  1. اشتراک‌ها: کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب - جنس آفتابگیر ماشین - کیفیت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ