مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل در تمام سال

مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل در تمام سال

آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل می‌تواند دمای داخل اتومبیل شما را تا ۳۰ درجه کاهش دهد. ما نمی‌خواهیم این امید کاذب ایجاد کنیم که وقتی سوار می‌شوید مانند یک یخچال است، اما مطمئناً به شما کمک می‌کند تا از سرزنش ماشین خود دست بردارید. با توجه به شرایط آب و هوایی در ایران و دمای بالا، استفاده از آفتاب گیر یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه حل برای خنک نگه داشتن خودروی شماست. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل در تمام سال بیشتر آشنا شوید.

 

آفتابگیرهای شیشه جلو چگونه کار می‌کنند؟

آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل با انعکاس پرتوهای نور خورشید، مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل در تمام سال دمای کلی داخل خودرو را کاهش می‌دهد.آفتابگیر ماشین تمام شکاف های پنجره را میپوشاند تا إره ای نور به داخل کابین نفوذ نکند. هرچند ایجاد شکاف در پنجره برای خروج گرما می‌تواند دمای داخلی را کاهش دهد اما احتمال سرقت را افزایش می‌دهد. هر چه نور بیشتری منعکس شود، احتمال اینکه فضای داخلی خودرو شما گرم نشود بیشتر می‌شود.

مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل

مزایای استفاده از آفتابگیر

۱٫ دمای داخلی را حفظ کنید

با استفاده از آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل بدون اینکه زیاد عرق کنید می‌توانید به راحتی در ماشین خود بنشینید. با یک آفتابگیر، می‌توانید با خیال راحت بنشینید در حالی که شلوارک، دامن یا هر چیزی که پاهای شما را در معرض یک فضای داخلی چرمی گرم قرار می‌دهد، از سوختگی محافظت کنید. همچنین می‌توانید از دستکش رانندگی استفاده نکنید، زیرا فرمان دیگر باعث سوختگی شما نمی‌شود.

۲٫ زمان خنک شدن را کاهش دهید

در ایران، دمای داخل خودروی پارک شده به سرعت افزایش می‌یابد. آب و هوای معمولی که دما تقریبا ۳۰ درجه در اوایل صبح تابستان است، اما با تابش مداوم دمای داخل ماشین شما می‌تواند به راحتی در عرض چند دقیقه به ۶۰ درجه برسد. در واقع، دمای ماشین شما می‌تواند تنها در پنج دقیقه دو برابر شود. مطالعات نشان می‌دهد که با استفاده از آفتابگیر دما می‌تواند تا ۴۰ درجه یا بیشتر کاهش یابد.

۳٫ از وسایل الکترونیکی خود محافظت کنید

اکثر دستگاه‌های الکترونیکی بین ۷۰ تا ۸۰ درجه فارنهایت (۲۱ تا ۲۶ درجه سانتیگراد) بهترین عملکرد را دارند. اگر دما بیش از این باشد لوازم الکترونیکی شما ممکن است شروع به گرم شدن بیش از حد کند، آسیب ببیند و نیاز به تعمیر داشته باشد.

از این رو بهترین راه برای ایمن نگه داشتن وسایل الکترونیکی، اتخاذ تدابیری برای خنک نگه داشتن خودرو تا حد امکان است، که دقیقاً همان کاری است که یک آفتابگیر برای انجام آن طراحی شده است. آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل ممکن است مانع از رسیدن ماشین شما به دمای توصیه شده برای دستگاه شما نشود، اما باید آن را به اندازه کافی خنک نگه دارد تا از هر گونه آسیبی جلوگیری شود.

۴٫ جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش

آفتابگیرها کاملاً چند کاره هستند و قادرند مجموعه‌ای از مزاحمت‌ها را حل کرده و از آن جلوگیری کنند، تا ماشین شما را در دمای قابل تحمل نگه دارند. استفاده از آفتابگیر می‌تواند ابزار موثری برای محافظت از داخل خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد. درست مانند اثرات خورشید بر پوست ما، فضای داخلی خودرو نیز می‌تواند پس از سال‌ها آسیب آفتاب کمی بدتر شود. با استفاده مکرر، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اشعه ماوراء بنفش کنسول، داشبورد و اثاثه یا لوازم داخلی شما را کم رنگ نمی‌کند یا فرمان ترک نمی‌خورد.

۵٫ قیمت ارزان

خرید آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل هزینه کمی دارد و خنک کردن فضای داخلی خودرو را بسیار سریعتر و آسانتر می‌کند. در صورتی که قصد خرید این محصول به قیمت مناسب را دارید می‌توانید به طور مستقیم از تولیدکننده خریداری کنید. برای این منظور فقط کافی است محصولات همین سایت را ببینید و همچمین از خرید آفتابگیر شیشه عقب ماشین غافل نشوید یا برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید عمده آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

چه نوع آفتابگیری برای ماشین بهتر است؟

همه آفتابگیرها در خنک نگه داشتن وسیله نقلیه کم و بیش یکسان عمل می‌کنند. برای رتبه بندی و مقایسه سایه بان‌های آفتاب، راحتی، تناسب و دوام در نظر گرفته می‌شوند:

بیشتر بخوانید:آشنایی با کلیه جزئیات تولید و چاپ آفتابگیر ماشین

–  راحتی وصل کردن روی شیشه

راحتی در نصب و نگهداری یکی از ویژگی‌هایی است که در هنگام خرید آفتابگیر به آن توجه می‌شود. از این رو نصب آفتابگیر نباید بیش از یک دقیقه طول بکشد و همچنین این آفتابگیر‌ها باید به راحتی جمع شوند و فضای کمی در ماشین را اشغال کنند. از این رو سایه بان‌های آفتابی خودرو که به سرعت مستقر می‌شوند و به اندازه کوچک جمع می‌شوند، بهترین امتیاز را در این دسته جمع می‌کنند.

تداوم

آفتابگیر به مرور زمان و قرار گرفتن در معرض آفتاب تجزیه می‌شود.آفتابگیر تولید شده از مواد نازک ممکن است پس از چند سال استفاده شروع به پاره شدن کنند. با این حال، بهترین سایه بان‌های آفتابی خودرو احتمالا بیشتر از وسیله نقلیه شما دوام می‌آورند. سایه بان‌های تولیدی ما از مواد ضخیم و با کیفیت ساخته شده‌اند و به راحتی فرسوده نمی‌شوند.

 

چه زمانی باید از آفتابگیر استفاده کنم؟

آفتابگیر چیزی نیست که فقط در تابستان از آن استفاده کنید، می‌توانید در تمام طول سال از آن بهره‌مند شوید.

در زمستان

زمستان در ایران بسته به جایی که شما در آن قرار دارید می‌تواند بسیار متفاوت باشد. زمستان در شمال ممکن است ۱۰ درجه سانتیگراد باشد، اما به سمت جنوب دما بسیار بالاتر است. خوبی آفتابگیر این است که جمع می‌شود به راحتی می‌توانید آن را در صندوق عقب خود نگهداری کنید. بنابراین مهم نیست کجا هستید یا شرایط آب و هوایی، چگونه است زیرا استفاده از آن در هر آب و هوایی توصیه می‌شود. استفاده از آفتابگیر در زمستان می‌تواند به عایق بندی گرمای تولید شده از موتور در حین رانندگی و همچنین تهویه مطبوع کمک کند.

 

در طول تابستان:

همه ما می‌دانیم که در تابستان چقدر گرم می‌شود. بنابراین استفاده از آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل در این فصل باید ضروری باشد اگر نمی‌خواهید هر روز بعدازظهر به داخل فر بروید. خاصیت انعکاسی آفتابگیر باعث انعکاس نور خورشید و ایجاد سایه بیشتر در فضای داخلی خودرو شما می‌شود. نتایج: یک ماشین خنک‌تر و یک شما شادتر و راحت‌تر!

 

رنگ آمیزی پنجره اتومبیل یا خرید آفتابگیر

بعضی از افراد برای خنک نگه داشتن ماشین از رنگ آمیزی پنجره استفاده می‌کنند و به صورت دائم آن را تیره می‌کنند. همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر راهنمایی رانندگی جریمه سنگینی برای افرادی که این کار را انجام می‌دهند در نظر گرفته است.

از این رو سایه بان یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه برای حفظ فضای داخلی شما است. استفاده از سایه بان ساده‌ترین راه برای جلوگیری از تبدیل شدن ماشین شما به سونا است.

 

جمع بندی

در این مقاله به مزایای استفاده از آفتابگیر شیشه جلو اتومبیل در طول سال پرداخته شد. همانطور که مشاهده شد استفاده از آفتابگیر جلو ماشین از ورود گرما به داخل ماشین جلوگیری می‌کند و از وسایل الکترونیک شما محافظت می‌کند. در صورتی که قصد خرید آفتابگیر از تولیدکننده آن را دارید می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با راه‌های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ