کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب

کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب

آنچه که باید درباره کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب بدانیم

در دنیای پیشرفته و مدرن امروزی تبلیغات جایگاه ویژه‌ای داشته و افراد در تمامی کسب‌ و کارها و بیزینس‌های مختلف تمایل دارند که از روش‌های تبلیغاتی مؤثر و بازاریابی‌های نوین بهره گرفته و بیزینس خود را توسعه ببخشند. آفتابگیر تبلیغاتی ماشین نیز یکی از این موارد مهم بوده که با استقبال مواجه شده است. ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که اطلاعات مفیدی درباره کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب برایتان ارائه بدهیم.

اگر شما نیز در زمینه صنعت خودرو و اتومبیل فعالیت داشته و علاقه‌مند به تبلیغات اصولی و حرفه‌ای هستید، باید بگوییم که آفتابگیرهای تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی هستند. همراه ما باشید تا بهترین نوع آفتابگیرهای تبلیغاتی را برای کسب‌وکار خود آماده سازید.

آفتابگیر شیشه بغل یا آفتابگیر دودی چیست؟

این مدل آفتابگیر روی چهار قسمت شیشه های ماشین نصب میشود و کاملا ماشین را از ورود نور منع میکند آفتابگیر های قالبی ۴ تیکه بسیار پر کاربرد میباشد و در همه فصل های سال قابل استفاده میباشد از ویژگی مهم پرده قالبی فری سایزی به طوری که روی تمام خودروها شما میتوانید استفاده نمایید این محصول هم مانند آفتابگیر های شیشه جلو باز و بسته میشود ودر داخل کاور مخصوص خودش قرار میگیرد.

آفتابگیر ماشین چیست و از آفتابگیرهای تبلیغاتی به چه منظور استفاده می‌کنند؟

آفتابگیر ماشین از جمله لوازم جانبی اتومبیل است که در فصل‌های تابستان با نصب آن‌ها بر روی خودرو از تابش مستقیم نور جلوگیری کرده و همچنین به سلامت و رفاه سرنشینان خودرو نیز کمک می‌کند. ازآنجایی‌که آفتابگیرها همواره در معرض دزدیده شدن هستند، گزینه مناسبی برای تبلیغات بوده و افراد در طول مسیر این قبیل از تبلیغات را مشاهده کرده و جذب آن‌ها می‌شوند.

از طرفی در بیشتر مواقع آفتابگیرهای تبلیغاتی به‌عنوان هدیه تبلیغاتی به افراد تقدیم می‌شوند.شما میتوانید با سفارش افتابگیر هر زمینه کاری مورد علاقه خودتان را روی این محصول با کیفیت به نمایش بزارید.معمولاً نمایندگی‌های فروش خودرو و یا حتی تعمیرات اتومبیل و انواع گیربکس بهترین کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب را به مشتریان خود تقدیم می‌کنند.

چرا آفتابگیرهای تبلیغاتی مناسب‌ترین گزینه ممکن برای تبلیغات هستند؟

آفتابگیر تبلیغاتی و مزایای استفاده از آن اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که احساس می‌کنید با تبلیغات به روی سررسیدها، خودکار، لیوان و سایر موارد می‌توانید برند و نام تجاری خود را به مشتریان معرفی کنید، باید بگوییم که شما تنها موفق به پیمودن بخشی از مسیر تبلیغات شده‌اید. آفتابگیر تبلیغاتی باتوجه‌به ارزش مادی و به‌ویژه کارایی بسیار بالای آن برای مشتریان خوشایندتر از سایر تبلیغات بوده و در واقع شما انگشت نشانه خود را به روی نیاز ضروری مشتری گذاشته و با هدیه تبلیغاتی خود رضایت او را جلب می‌کنید.

آفتابگیرهای تبلیغاتی دوام و ماندگاری بالایی داشته و ازاین‌جهت لازم نیست که به‌صورت مجدد برای تبلیغات اقدام کنید. از طرفی این وسیله به‌شدت کاربردی است و برای طراحی آن از نظر رنگ و طرح و شکل با هیچ‌گونه محدودیتی مواجه نخواهید شد. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید آفتابگیرهای تبلیغاتی خواهیم گفت.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های یک آفتابگیر ماشین با کیفیت و درجه یک

کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب باتوجه‌ به ویژگی‌های آن تعیین می‌شود. موارد و گزینه‌های زیر از جمله عوامل تأثیرگذار مهم بر کیفیت بهترین آفتابگیرهای تبلیغاتی هستند. این موارد عبارت‌اند از:

  • آفتابگیرهای تبلیغاتی که دارای چاپ و آرم لوگوی برند هستند، یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین و ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند که برای مشتریان به‌شدت کاربردی هستند.
  • جنس یک آفتابگیر باکیفیت معمولاً از پلاستیک و یا مواد شمعی است که در حالت استاندارد ضخامت آن‌ها باید به ۳ میلی‌متر برسد.
  • آفتابگیر علاوه بر مانع نور شدن برای سرنشینان خودرو از شیشه اتومبیل و اجسام درون اتومبیل نیز محافظت می‌کنند؛ بنابراین کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب حائز اهمیت بوده و باید این نکته را جدی شمرد.
  • آفتابگیرها در انواع مختلف موجود هستند و برای خودروهای کوچکی مثل پراید آفتابگیر دایره‌ای بهترین گزینه ممکن است.در انتخاب این وسیله کاربردی و ارزان باید به تمام موارد زیر پیروی کنید تا در انتخاب آفتابگیر شیشه جلو بیشترین دانش را داشته باشید.
  • رنگ آفتابگیرهای باکیفیت تبلیغاتی اتومبیل می‌تواند متنوع باشد.
  • چاپ آفتابگیر تبلیغاتی خودرو معمولاً به‌ وسیله چاپ سیلک اسکرین و به‌صورت دستی انجام می‌شود. این چاپ نباید به‌گونه‌ای باشد که به‌راحتی محو و یا پاک شود؛ زیرا در این صورت هزینه‌ای که بابت تبلیغ صرف کرده‌اید باطل می‌شود.
  • بهتر است که جهت تبلیغات و معرفی بهتر برند و نام تجاری شعار خود را نیز بر روی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین درج کرده و اطلاعات تماس و یا آدرس وب‌سایت و صفحه رسمی اینستاگرام خود را نیز ثبت کنید.
  • آفتابگیرهای اتومبیل تنها برای قسمت جلوی اتومبیل نبوده و برای قسمت پشت و حتی پنجره‌ها نیز آفتابگیرهای باکیفیت تولید می‌شوند.
    مرکز فروش آفتابگیر ماشین،کیفیت یک آفتابگیر خوب
    کیفیت یک آفتابگیر خوب،خرید آفتابگیر ماشین

    راهکارهای مناسب جهت سفارش بهترین کیفیت آفتابگیر تبلیغاتی خوب

چنانچه تمایل به سفارش و یا خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین برای کسب‌وکار خود را دارید، باید به کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب دقت داشته و توجه به فاکتورهای زیر را فراموش نکنید. این موارد مهم عبارت‌اند از:

ارائه دقیق مشخصات

به‌منظور سفارش آفتابگیر تبلیغاتی باید مشخصات مهمی از جمله ابعاد دقیق آفتابگیر و مدل آن را ارائه بدهید. به‌ عنوان‌ مثال باید درباره اینکه آفتابگیر شکل مربعی و یا دایره‌ای داشته باشد، برای قسمت جلویی خودرو، پشت و یا شیشه‌ های کناری باشد تصمیم مشخصی گرفته و مشخصات دقیق ارائه بدهید.

جنس آفتابگیر تبلیغاتی

هر چه کیفیت آفتابگیر تبلیغاتی مطلوب‌تر باشد مشتریان بیشتری نسبت به برند و نام تجاری شما علاقه نشان داده و جزء مشتریان ثابت شما خواهند بود. بهتر است که کیفیت را قربانی کمیت نکرده و از جنس مناسب استفاده کنید.

کیفیت چاپ

به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که مهم‌ترین مسئله برای کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب مربوط به چاپ است. چاپ در واقع معرف نام تجاری و برند شما است؛ بنابراین لازم و ضروری است که مطلوب و ایده‌آل باشد و از طرفی نباید به‌ گونه‌ای باشد که در معرض نور خورشید، چاپ محو شود.

کیفیت فنرها

 

فنریت آفتابگیرهای تبلیغاتی نیز به‌ شدت مهم بوده و نباید به‌ گونه‌ای باشد که بر اثر دو یا سه بار باز و بسته‌ شدن دچار اشکال و خرابی شود؛ بنابراین بهتر است که متریال فنریت نیز اورجینال و درجه یک باشد.

جمع‌بندی و سخن پایانی

از توجه شما عزیزان و همراهی‌ تان خرسندیم. در این مقاله به شرح آفتابگیرهای تبلیغاتی اتومبیل‌ها پرداختیم و نکات مهمی را در این زمینه برایتان ارائه دادیم. امیدواریم مطلب امروز برایتان مفید بوده باشد و در کیفیت یک آفتابگیر تبلیغاتی خوب و باکیفیت نهایت دقت را داشته و متناسب‌ترین موارد را برای معرفی و تبلیغات خود آماده کرده و به‌عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود تقدیم کرده و شاهد تأثیرات معجزه‌ آسای تبلیغات باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ