چگونه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سفارش دهیم؟

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو به آن دسته از آفتابگیرهایی گفته می‌شود که روی آن متون یا لوگوی یک برند خاص وجود دارد. این آفتابگیرها را معمولاً شرکت‌ها برای تبلیغ برند خود به مشتریان هدیه می‌دهند. این محصولات از اتاق خودروی شما در برابر اشعه نور خورشید محافظت می‌کنند و جلوی گرم شدن کابین را می‌گیرند. شما می‌توانید در شیشه‌های جلو، بغل و حتی عقب خودرو از آفتابگیر خودرو استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصولات میخواهیم به شما توضیح دهیم چگونه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سفارش دهیم؟ با ما همراه باشید.

نگاهی کلی به آفتابگیر خودرو

آفتابگیر ماشین به محصولی گفته می‌شود که از درون خودرو روی شیشه‌ها قرار می‌گیرد و جلوی نفوذ نور خورشید را می‌گیرد. نور خورشید باعث خراب شدن داشبورد، رویه صندلی‌ها و فرمان خودرو می‌شود. به همین دلیل به شما توصیه می‌شود از آفتابگیرها استفاده کنید.

این محصولات روی شیشه جلو، عقب و پنجره‌های بغل خودرو قرار داده می‌شود و محیط خودرو را خنک نگه می‌دارد. حتی اگر قصد دارید برای مدت کوتاهی خودروی خود را زیر نور خورشید پارک کنید بهتر است از آفتابگیر استفاده کنید تا در زمان برگشت هوای داخل کابین مطبوع باشد.

انواع آفتابگیر تبلیغاتی خودرو-آفتابگیر شیشه عقب خودرو

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو دارای مدل‌های متنوعی است. این محصولات از جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و قیمت‌های متفاوتی دارند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و برای تبلیغ برند خود مورد استفاده قرار دهید. از جمله پرطرفدارترین آفتابگیرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فوم PE با پوشش آلومینیومی و فیلم چاپ شده در طرف مقابل

نخستین مدل از آفتابگیرها، محصولاتی از پوشش آلومینیوم هستند. این محصولات مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش نور خورشید از خود نشان می‌دهند. علاوه بر این شما می‌توانید لوگو و نام برند خود را در طرف مقابل آن چاپ کنید و با این کار مشتریان متعددی را جذب ‌کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم شماره تلفن و

چگونه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سفارش دهیم؟
چگونه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سفارش دهیم؟

آیدی اینستاگرام خود را نیز بر روی این محصولات چاپ کنید.

فوم PE و مقوا، با پوشش آلومینیومی و فیلم چاپ شده در طرف مقابل

نوع دیگری از آفتابگیر تبلیغاتی خودرو جنسی از مقوا و پوشش آلومینیوم دارند. در واقع این مدل دارای مقوا است و به شما محافظت بیشتری در برابر نور خورشید می‌دهد. علاوه بر این آفتابگیرهای مقوایی به سختی چروک می‌شوند و جنسی سفت‌تر دارند. شما می‌توانید نام برند خود را به سمت بیرون چاپ کنید.

نایلون با پوشش نقره‌ای UV، با چاپ سیلک یا چاپ انتقال حرارت

این نوع از آفتابگیرها نور خورشید را بازتاب می‌دهند و از ورود آن به درون کابین جلوگیری می‌کنند. این محصول در برابر رطوبت، گرد و غبار و … مقاوم است و شما می‌توانید مدت زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار دهید.

علاوه بر این چاپ سیلک در برابر نور خورشید مقاوم است و در طول زمان دچار کم رنگ شدن نمی‌شود و تبلیغی مؤثر محسوب می‌شود.

علاوه بر این آفتابگیرهای نقره‌ای uv جای زیادی را اشغال نمی‌کنند و شما می‌توانید آن‌ها را به صورت دایره‌ای تا کنید و در خودرو قرار دهید.

مزایای استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی

برای مطالب بیشتر آفتابگیر رولی شیشه جلو

استفاده از این آفتابگیرهای تبلیغاتی خودرو مزیت‌های‌ متعددی دارد. همین مزیت‌ها باعث شده‌اند تا تعداد زیادی از افراد خواهان استفاده از آن‌ها باشند. شما می‌توانید با شناخت این مزایا راحت‌تر برای سفارش این محصولات تصمیم‌گیری کنید. در ادامه مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این آفتابگیرها را به شما معرفی می‌کنیم:

تبلیغ برند در سطح عمومی: با استفاده از این آفتابگیرها می‌توانید کسب و کار خود را در جامعه معرفی کنید.

  • جلب توجه: برند چاپ شده روی آفتابگیر به راحتی نظر دیگران را به خود جلب می‌کند و باعث شناخته‌تر شدن شغل شما می‌شود.
  • هزینه مقرون به صرفه: در این روش از تبلیغات، هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر شیوه‌های تبلیغات می‌پردازید و تبلیغ مؤثرتری نیز خواهید داشت.
  • تبلیغات به صورت متحرک: با استفاده از این آفتابگیرها شما می‌توانید در تمامی قسمت‌های شهر برندتان را معرفی کنید. در واقع خودروها ممکن است در مناطق مختلف شهر قرار بگیرند و با استفاده از آفتابگیر برندتان را به دیگران معرفی کنند.
  • قیمت و سفارش آفتابگیر تبلیغاتی چگونه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سفارش دهیم؟

  • بهتر است بدانید نمی‌توان قیمت ثابتی برای آفتابگیر تبلیغاتی خودرو در نظر گرفت. عوامل متعددی روی قیمت این محصولات تأثیرگذار هستند و با شناخت آن‌ها می‌توانید قیمت تقریبی آفتابگیر را محاسبه کنید. از جمله فاکتورهای مؤثر بر قیمت این ‌محصولات می‌توان به نوع آفتابگیر، نوع چاپ، تعداد آفتابگیر، برند تولیدکننده، اطلاعات روی آفتابگیر و … اشاره کرد.
    به عنوان نمونه قیمت آفتابگیرهای نقره‌ای UV نسبت به سایر محصولات گران‌تر است. این مسئله به علت کیفیت بیشتر این آفتابگیر است. علاوه بر آن چاپ‌های سیلک و حرارتی گران‌تر هستند؛ زیرا به راحتی از روی آفتابگیر شما پاک نمی‌شوند و تبلیغ مؤثرتری برای برند شما محسوب می‌شوند. با شناخت این عوامل به راحتی می‌توانید قیمت این محصولات را به دست آورید و برای سفارش افتابگیر تبلیغاتی خودرو اقدام کنید.
  • چاپ آفتابگیرهای تبلیغاتی

    برای خرید آفتابگیر خودرو مدلهای آفتابگیر به این مقاله سر بزنید

  • همان طور که گفته شد شما می‌توانید نام برند، لوگو و … را روی آفتابگیر چاپ کنید. از این طریق افراد مختلف با دیدن آفتابگیر جذب کسب و کار شما می‌شوند و مشتریانتان افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید به عنوان هدیه، این آفتابگیر را به مشتریان و کارکنان خود بدهید. این افراد با استفاده از آفتابگیر، تبلیغی بالقوه برای شما انجام می‌دهند و باعث شناخته‌تر شدن برند شما می‌شوند.دقت داشته باشید هر چقدر بیشتر برای این آفتابگیرها هزینه کنید، مشتریان بیشتری جذب می‌کنید. در واقع با اعطای محصولات باکیفیت به مشتریان، ارزششان را نشان می‌دهید و به آن‌ها میگویید چقدر برای شما مهم هستند.
  • سخن پایانی

  • در این مطلب سعی کردیم شما را با آفتابگیر تبلیغاتی خودرو آشنا کنیم. این آفتابگیرها به عنوان تبلیغی برای برند و شرکت شما محسوب می‌شوند و می‌توانید با هدیه دادن آن‌ها به دیگران نام برندتان را در ذهن دیگران ثبت کنید.و در این مطلب میخواستیم شما را با  این آشنا کنیم چگونه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سفارش دهیم؟این محصولات مدل‌های گوناگونی دارند که می‌توانید بر اساس بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. شما می‌توانید انواع آفتابگیر را از وب سایت آفتابگیران با کمترین قیمت خریداری کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

1 دیدگاه برای “چگونه آفتابگیر تبلیغاتی خودرو سفارش دهیم؟

  1. اشتراک‌ها: آفتابگیر خودرو چگونه تولید میشود - آفتابگیرخودرو | آفتابگیر ماشین | آفتابگیرشیشه جلو | آفتابگیر تبلیغاتی | کیسه زباله ماشین | تولید آفتابگیر خ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ