خرید آفتابگیر خودرو در تهران

چه صبح زود وارد جاده شوید و چه زمانی که خورشید شروع به غروب می کند، دید می تواند یک چالش مهم و اساسی باشد. در این میان فیلتر نور با استفاده از آفتابگیر می تواند راهکار بسیار مفید و کاربردی باشد. آفتابگیر خودرو تهران موضوعی است که می خواهیم در این پست به بحث و بررسی آن بپردازیم.

اهمیت آفتاب گیر ها برای ماشین

مهم نیست که پرتو های تور خورشید در کدام جهت می ‌تابند، به هر حال، اشعه نور خورشید می ‌تواند چشم شما را  اذیت کند یا در هنگام تقلا برای دیدن جاده ‌ای که در جلو یا کنار خود دارید، امکان دید کمتری را به وجود آورد. از آنجایی که حتی اگر رانندگی نمی ‌کنید، نور شدید خورشید و تابش خیره‌ کننده آن میتواند موجب آسیب رساندن به چشم شما یا مسافران شود؛ توصیه می کنیم از  آفتابگیر خودرو تهران که قابلیت استفاده برای انواع ماشین ها را دارند، استفاده نمایید.

 حمل آسان

از دیگر مزیت‌های خرید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین، حمل‌کردن آسان این وسیله است. آفتابگیرها، معمولا جمع‌وجور هستند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد؛ بنابراین، افراد می‌توانند آفتابگیر تبلیغاتی شما را به مکان‌های مختلف ببرند و آن را به اشخاص بیشتری نشان دهند.

آفتابگیر خودرو تهران

آفتاب گیر همانطور که از نامش پیداست برای جلوگیری از میزان تابش نور به قسمت های مختلف بدنه خودرو نصب می شود. این محصولات کاربردی غالبا به پنجره‌ های جلو، عقب و کناری ماشین شما متصل می ‌شوند تا پوشش و دید بهتری ارائه دهند. با آفتابگیر خودرو تهران، می ‌توانید جلوی نور خورشید را در موقعیت ‌های بیشتری بگیرید، سایه بیشتری داشته باشید، و بهتر با تابش خیره کننده  و البته کور کننده نور خورشید کنار بیایید. بسیاری از سبک های مختلف آفتابگیر ها در بازار موجود هستند که دارای تنوع رنگ و کیفیت می باشند. اینکه کدام یک از آنها بهترین هستند، بیشتر به میزان بودجه ای که صاحبان خودرو در نظر می گیرند، مربوط می شود.

مزایای خرید آفتاب گیر خودرو تهران

با گرم شدن ماه های تابستان، احتمالاً به دنبال راه هایی برای غلبه بر گرما هستید. اگر ماشین شما تهویه مطبوع خوبی داشته باشد، گرمای خفه کننده پارک کردن در زیر نور خورشید تنها پس از چند دقیقه از بین می رود، اما در این میان می بایست لحظات طاقت فرسایی را تحمل کنید. اینجا دقیقا مان نقطه ای است که خرید و نصب  آفتابگیر خودرو تهران  می تواند تفاوتی قابل توجهی را در میزان دفع تابش نور و کاهش گرمای ناشی از آن اجرا کند. اگر چه راه های دیگری نیز برای کاهش گرم شدن فضای داخلی خودرو به هنگام فصل گرما وجود دارد اما یک آفتابگیر به ویژه آفتابگیر خودرو تهران می تواند معجزه کند و تاثیر قابل توجه در کاهش گرمای داخل ماشین داشته باشد. خرید و نصب آفتابگیر خودرو تهران در مقایسه با سایر راه های دیگر برای پایین نگه داشتن دمای خودرو در تابستان، مقرون به صرفه تر و البته تاثیر گذار تر است.

موارد ساخت آفتابگیر ماشین چگونه است؟

مواد اولیه در ساخت و تولید آفتابگیر خودرو از پلاستیک است.بنده اصلی سایبان پارچه پشت نقره ای است که دو جنس مختلف اسپاند و نانو شمعی در تولید این آفتابگیر به کار میرود.

مزایای استفاده از آفتابگیر در ماشین شما / کاهش دمای داخلی

 

مسدود کردن و انعکاس نور خورشید به کاهش تجمع گرما در داخل ماشین شما کمک می کند. این کار باعث می شود که در اولین ورود به وسیله نقلیه نفس کشیدن راحت تر شود. مسدود کردن نور مستقیم خورشید  با استفاده از آفتاب گیر خودرو تهران همچنین از سوختن راننده در هنگام لمس کمربند ایمنی، فرمان و تعویض دنده بخاطر داغ شدن بیش از اندازه جلوگیری می کند.

مزایای استفاده از آفتابگیر خودرو تهران در ماشین شما/ محافظت از وسایل

الکترونیکی

استریو و سی دی خودرو ممکن است در اثر نور مستقیم خورشید و گرمای بیش از حد آسیب ببینند. صفحه نمایش های لمسی در خودروهای جدیدتر به ویژه در خودروهایی که ماه ها متوالی در خارج از خانه زیر آفتاب پارک می شوند آسیب پذیر هستند. یک سایه بان خورشیدی نور مستقیم خورشید را مسدود می کند و به افزایش عمر وسایل الکترونیکی خودرو کمک می کند. با خرید و نصب آفتابگیر خودرو تهران متوجه خواهید شد که چقدر کیفیت لوازم الکترونیکی خودروی شما نسبت به قبل ارتقا یافته است و دیگر لازم نیست هزینه های زیادی را صرف تعویض یا تعمیر این قطعات نمایید.

مزایای استفاده از آفتابگیر خودرو تهران در ماشین شما/ محافظت از داخل ماشین

نور خورشید همچنین می تواند آسیب زیادی به داخل خودرو شما وارد کند. داشبورد ها و صندلی ‌ها ممکن است محو شوند زیرا نور خورشید رنگ را از آن‌ها خارج می‌ کند و به مرور زمان موجب کم رنگ شدن آنها خواهد شد. آنها حتی می توانند در اثر دمای شدید ترک بخورند و پاره شوند. یک سرمایه گذاری کوچک در یک سایه بان آفتاب گیر می تواند کمک کند که فضای داخلی خودروی شما برای سال های آینده مانند جدید باقی بماند. پیشنهاد می کنیم خرید و نصب آفتابگیر خودرو تهران را در اولویت کار خود برای مبارزه با گرمای طاقت فرسای گرما قرار دهید.

مزایای استفاده از آفتابگیر خود رو تهران در ماشین شما/ خنک شدن دمای داخلی ماشین

هیچ شکی در آن نیست وقتی خورشید مستقیماً از طریق پنجره ها به خانه شما می تابد، فضا سریعتر گرم می شود. از آنجایی که اتومبیل ها نیز پنجره های زیادی دارند، منطقی است که نور خورشید که به داخل می تابد، فضای داخلی را گرم کند. نصب آفتابگیر خودرو می تواند در این زمینه بسیار کارساز باشد و شرایطی را ایجاد نماید که دما تا حد زیادی در داخل ماشین کاهش پیدا کند. بدین ترتیب با ورود اولیه به داخل خودرو و قبل از را اندازی کولر ماشین، گرمای شدیدی را تجربه نخواهید کرد.

 

برای خواندن مقاله ” اهمیت و مزایای آفتابگیر خودرو ” کلیک کنید.

خرید آفتابگیر ماشین

آفتابگیر خودرو تهران، دو منظوره است

اغلب آفتاب گیر ها، دو منظوره هستند: به این معنی که در روزهای گرم، به خنک نگه داشتن فضای داخلی خودروی پارک شده در خارج از منزل کمک می کنند به طوری که هنگام بازگشت به داخل خودرو با گرمای بیش از حد رو به رو نشوید و   همچنین محافظت در برابر اثرات مخرب پرتو های فرابنفش (UV). همه ما لنت های پلاستیکی بد رنگ، ترک خورده و خشک شده را دیده ایم. UV مواد داخلی خودرو از جمله چرم، وینیل و سایر پلاستیک ها، پارچه ها و سایر روکش ها را ترک خورده و بد رنگ می کند. علاوه بر این جنبه زیبایی شناختی، همچنین باعث تبخیر مواد و آزاد شدن ترکیبات آلی فرار (VOCs) می شود. پدیده ‌ای که به نام «بوی داغی ماشین » شناخته می ‌شود و در واقع نشان ‌دهنده خروج گازهای VOC از چسب ‌ها و درزگیر ها است. آفتابگیر خودرو تهران محصولی با تکنولوژی پایین است که با هر دوی این پدیده ها مبارزه می کند.

قیمت آفتابگیر

همانطور که کمی قبل گفتیم، آفتابگیر ها، محصولاتی با تکنولوژی پایین هستند. به همین جهت چندان قیمتی ندارند و به راحتی خریداری می شوند. در حقیقت آنها  یک مستطیل ساده از پارچه، یا ترکیبی از پارچه و پلاستیک هستند که معمولا ارزان قیمت بوده اما در عین حال، کاربردی بی نظیر دارند. آنها  به گونه ای باز می شود که روی شیشه جلو، شیشه عقب و شیشه های کناری ماشین قرار بگیرد و اشعه های خورشید را مسدود کند.

آفتابگیر خودرو تهران چگونه کار می کند؟

هنگامی که نور خورشید به وسیله نقلیه شما راه پیدا می کند، چیزی که منعکس نمی شود در داخل خودرو جذب می شود. قسمت عمده گرما توسط داشبورد و صندلی ها جذب خواهد شد. این باعث می شود وسیله نقلیه شما به سرعت گرم شود، زیرا هنگامی که نور جذب می شود و به گرما تبدیل می شود، راهی برای فرار وجود ندارد. آفتابگیر خودرو تهران با بازتاب یا جذب بیشتر این نور قبل از اینکه فرصتی برای رسیدن به داخل وسیله نقلیه شما داشته باشد، کار می کند.
خرید آفتابگیر خودرو در تهران
خرید آفتابگیر خودرو در تهران همراه با چاپ

انواع آفتابگیر خودرو موجود در بازار

دقت داشته باشید که نوع آفتابگیر خودرو شما تعیین می کند که آیا نور منعکس می شود یا جذب می شود زیرا انواع متعددی از آفتاب گیر ها وجود دارند که با ویژگی های منحصر به فرد تولید می شوند. این در حالی است که هر کدام از آنها از جنس خاصی هستند. برخی قدرت جذب نور خورشید را دارند و برخی دیگر از قدرت انعکاس نور برخوردار هستند.

 

۱٫ آفتابگیر های انعکاسی

همانطور که از نام آن پیداست، نور خورشید را در لحظه ورود از شیشه جلو به خارج از خودرو منعکس می کنند.
۲٫ آفتابگیر های غیر بازتابنده
این نوع آفتاب گیر ها با جذب نور خورشید پس از عبور از شیشه جلو کار می کنند. هر دو آفتابگیر دمای داخلی وسیله نقلیه شما را تا حد زیادی کاهش می دهند، اما اکثر آنها موافق هستند که مدل های انعکاسی بهتر کار می کنند.

نتیجه گیری

در حالی که خودرویی که در یک روز گرم تابستان در بیرون پارک شده است، به ناچار فضای داخلی گرمی خواهد داشت، استفاده از آفتابگیر خودرو تهران تفاوت بزرگی ایجاد می کند. برای اینکه کاملا متوجه تفاوت طراحی و کیفیت آفتابگیر خودرو تهران شوید، کافی است یک دماسنج را در دو که در کنار هم در یک پارکینگ نشسته ‌اند، قرار دهید. یک آفتاب گیر خود رو تهران  روی شیشه جلوی یک خودرو قرار دهید، اما روی دیگری نه. مطمئن شوید که دماسنج ها دور از نور مستقیم خورشید قرار گرفته اند تا نتایج دقیق تری داشته باشند. ماشین ها را یک ساعت رها کنید و برای بررسی دماسنج ها برگردید. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که دمای خودرو با آفتاب گیر به میزان قابل توجهی کمتر از دمای بدون آفتابگیر است.

1 دیدگاه برای “خرید آفتابگیر خودرو در تهران

  1. اشتراک‌ها: خرید آفتابگیر خودرو - معرفی و خرید 7 مدل آفتابگیر خودرو ارزان و با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ