نکات طلایی خرید آفتابگیر ماشین

نکات طلایی خرید آفتابگیر ماشین در کنار دیگر لوازم جانبی و تزئیناتی خودرو از اهمیت زیادی برخودار است. چرا که این وسیله نقش مهمی در مقابله با تابش نور خورشید به داخل اتومبیل داشته، و علاوه بر محافظت از خودرو، سبب آسایش سرنشنان نیز می شود. امروزه استفاده از آفتابگیر خودرو به دلیل مزیت هایی که دارد، بسیار بیشتر از سایر لوازم تزئیناتی مانند سرنده، روکش فرمان، جاسوئیچی و… طرفدار پیدا کرده است. به همین علت و با توجه به تنوع این محصول قصد داریم تا با معرفی مشخصات آن، شما را در خرید بهترین و با کیفیت ترین آن راهنمایی کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشخصات انواع آفتاب گیر خودرو

عموما آفتابگیرها از جنس پلاستیک و یا پلی استر تولید می شوند. تا علاوه بر جلوگیری از تابش مستقیم نور، به راحتی جمع شده تا بتوان آن را جابجا کرد. همچنین تنوع رنگ و طرح در این محصول بسیار بالا بوده تا افراد متناسب با نیاز و سلیقه خود مدل مد نظر خود را انتخاب کنند.

این محصول در مدل های مختلفی همچون کشی، دارای گیره، رولی و… تولید می شوند. ضمن اینکه بعضی از آفتابگیر خودرو دارای کیسه هایی هستند که می توان آن ها را در داخل همان کیسه های مخصوص قرار داد. ابعاد تولید شده برای این محصول به گونه ای است که می توان از آن برای استفاده از چند خودرو استفاده کرد. تا با این شیوه افراد برای خرید آفتابگیر ماشین کار دشواری نداشته باشند.

نکات طلایی خرید آفتابگیر ماشین
نکات طلایی خرید آفتابگیر ماشین

برای مطالعه مطلب ” اهمیت و مزایای آفتابگیر خودرو” کلیک کنید

نکات مهم خرید آفتابگیر شیشه جلو خودرو

همان طور که اشاره کردیم، محافظت و نگهداری درست از خودرو، علاوه بر تاثیر مثبت در راندمان آن، در افزایش طول عمر و زیبایی آن نیز نفش مهمی دارد. مهم ترین دلیل برای خرید آفتابگیر خودرو تبلیغاتی از وقتی که این محصول به دست شما میرسد و آن را به مشتریان پخش میکند و تبلیغ شما روی آفتابگیر چاپ میشود همین امر باعث میشود که کسب و کارتان بیشتر شناخته شود.به همین جهت خرید یک آفتابگیر خودرو که متناسب با نیازتان باشد می تواند بسیار مهم و ضروری باشد. به همین خاطر در ادامه مهم ترین نکاتی که در این امر تاثیر گذار هستند و بهتر است در هنگام خرید به آن توجه نمایید را شرح می دهیم.

تعیین مدل

اولین کار جهت خرید آفتابگیر ماشین تعیین مدل آن است. اینکه شما دقیقا برای کدام قسمت از خودروی خود نیاز به این محوصل دارید. ضمن اینکه آفتابگیرهای شیشه جلو و عقب ماشین نیز با یکدیگر تفاوت دارند. و نمی توان از یک آفتابگیر برای هر دو قسمت استفاده کرد. ضمن اینکه طرح و نحوه جمع شدگی نیز در گیر مواردی است که باید در نظر داشته باشید.

همخوانی با خودرو

در مجموع همان طور که گفتیم، می توان از یک سری از سایبان ها برای خودروهای مختلف استفاده کرد. اما نمی توان برای هر نوع ماشینی از یک مدل آفتابگیر استفاده کرد. به همین دلیل زمان خرید آفتابگیر خودرو با فروشنده مشورت نمایید. تا مدلی متناسب با خودرو خود تهیه نمایید.

طرح و کاور مخصوص

بهتر است آفتابگیری را خریداری نمایید که خود دارای یک کاور مخصوص باشد. چرا که وجود کاور علاوه بر جمع کردن راحت تر آن، از کثیف شدن جلوگیری کرده و طول عمر سایبان شما را نیز افزایش می دهد. همچنین طرح آن نیز می تواند مطابق با نوع خودرو و سلیقه شما انتخاب شود.

نصب و استفاده راحت

نصب کردن آفتابگیرها خیلی کار سخت یا پیچیده ای نیست. اما بهتر است مدلی را انتخاب کنید که علاوه بر نصب راحت، به خوبی بر روی شیشه شما قرار بگیرد. بر همین اساس در برخی از مدل ها می توان سایبان را بر روی شیشه چسباند. همچنین در مدل های دیگر نیز می توان به وسیله فنرهایی که دارند، آن ها را بر روی شیشه قرار دهید.

خرید آفتابگیر ماشین ارزان و با کیفیت

همان طور که اشاره کردیم تنوع این محصول بسیار زیاد بوده و با توجه به اهمیت آن، بهتر است با کیفیت ترین آن را انتخاب نمایید. به همین دلیل مجموعه …. با ارائه بهترین و با کیفیت ترین آفتابگیر خودرو، در کنار قیمتی مناسب می تواند انتخابی هوشمندانه و مناسبی باشد. شما می توانید برای خرید آفتابگیر ماشین همین حالا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید. تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. منتظر صدای گرم شم هستیم.

2 دیدگاه برای “نکات طلایی خرید آفتابگیر ماشین

  1. اشتراک‌ها: قسمت‌ های اصلی آفتابگیر ماشین - آفتابگیر از چه موادی تشکیل شده -

  2. اشتراک‌ها: آفتابگیر رولی شیشه جلو - آفتابگیرخودرو | آفتابگیر ماشین | آفتابگیرشیشه جلو | آفتابگیر تبلیغاتی | کیسه زباله ماشین | تولید آفتابگیر خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button
× چت آنلاین در واتس اپ